balansa_slackline-cold_waterline
Balansa slackline – tecaj ravnotezja
balansa_quo_festival_2016
Balansa-slackline
Balansa-Next_Step_slackline-set
Balansa slackline – montserrat highline – Catliners
Balansa slackline – zabava, šport in meditacija v enem
Balansa slackline – tivoli slackline sessions
Waterline – Balansa slackline bloke 2015
Balansa slackline – longline Lj Savlje

Dobrodošli na straneh Balansa slackline! Tukaj lahko najdete vse o slackliningu – novi obliki telesno-mentalne aktivnosti starodavne hoje po vrvi, ki je preplavila svet. Od začetniških nasvetov in opreme do profesionalnih reportaž, povezav in trikov.
Slacklife 😉


BALANSA SLACKLINE SKUPNOST
BALANSA DELAVNICE IN TEČAJI

 
Zakaj slackline?
∞ Družabna in zdrava zabava za vsakogar,
∞ prava telesno-mentalna vadba, ki izboljša nadzor in stabilizacijo telesa,
∞ izboljša koordinacijo, telesno držo, ravnotežje in odzivni čas,
∞ za višji nivo koncentracije, fokusa in zaznavanja,
∞ igra z lastnim razumom, egom in prepričanji,
∞ nauči vas sproščeno vztrajati v težavnih situacijah,
∞ preventiva in zdravljenje poškodb sklepov,
∞ ter še mnogo drugega, kar s pridom uporabite tudi drugje!

Ravnotežje?

Za hojo po slacklinu potrebujemo ravnotežje, ki ga poleg odzivnosti sestavlja tudi pravo razmerje med čisto razumsko-racionalno kontrolo in prepuščenostjo občutkom ter intuiciji. Vse prepogosto lahko vidimo, da nam slednjega primanjkuje. To pa velja tudi pri povsem vsakdanjih stvareh. Naučite se bolje zaupati svoji intuiciji!

Težavnost?

Z nami se boste vsi, že v 3 urah, garantirano naučili narediti vsaj 5 korakov na tresoči »gurtni«, četudi mislite, da sami nimate dovolj ravnotežja za kaj takega.


FLOW

Balansa slackline – FLOW – tunnel vision

Flow ali psiho-fizično ”stanje optimalnega doživljanja”, kakor ga je definiral psiholog Mihaly Csikszentmihalyi, je s hojo po ”gurtni” zelo tesno povezano. Je stanje v katerem lahko tudi najzahtevnejše probleme rešujemo sproščeno in enostavno, ker jih dojemamo kot igro. Raziskave in ljudje, ki se ukvarjamo s slackline dejavnostjo, trdimo, da lahko proces flow-a na ”gurtni” tudi učinkovito treniramo in podaljšujemo. Štiri ključni pogoji za dosego flowa so:

  • poznamo vsak naslednji korak problema,
  • imamo takojšnjo povratno informacijo o tem, kako dobro nam gre,
  • težavnost problema ravno še ustreza našim sposobnostim,
  • 100% osredotočenost/fokus.

Ker prve tri pogoje zelo enostavno prilagajamo, četrtega pa lahko natreniramo, je slackline odlično orodje za spoznavanje delovanja flow-a. Več v razvijanje veščin…


Obešajte perilo z Balanso!

Facebooktwitteryoutubeinstagram
  • Športno-kulturno-raziskovalno društvo Balansa slackline
    mojstri ravnotežja
    Ljubljana, Slovenija
    Zastopstva v: HR, BiH, SRB in MK
    info: +386 31 782952 in slackline@balansa.si